آموزش نرم افزارهای مهندسی مکانیک و کنترل

آموزش های ارائه شده توسط محسن رضایی (دکتری مکانیک، مشاورصنعتی و طراح ماشین آلات، مکانیزم ها و سازهای مکانیکی)

تحلیل دینامیکینرم افزار آدامزنرم افزارهای مهندسی مکانیک

آموزش نحوه ی وارد کردن Import داده ها به نرم افزار آدامز و استفاده از اسپلاین به جای تابع

آموزش نحوه ی وارد کردن Import داده ها به نرم افزار آدامز و استفاده از اسپلاین به جای تابعimport_data_cover

آموزش نحوه ی وارد کردن Import داده ها به نرم افزار آدامز و استفاده از اسپلاین به جای تابع : یکی از موضوعات مهمی که در نرم افزار Adams کاربرد فراوانی دارد نحوه ی وارد کردن توابع بر اساس داده یا نقاط مختلف و همچنین تبدیل نقاط به اسپلاین و نیز استفاده از این نقاط به عنوان توابع مختلف بر حسب یکدیگر می باشد.
برای مثال فرض کنید که موتوری بر حسب زمان کار میکند. نیروی وارد بر پیستون این موتور به صورت تابعی از زوایه میل لنگ باشد. این داده ها به چه طریق باید وارد نرم افزار آدامز شود و پس از آن چگونه باید به عنوان تابعی از زمان یا هر متغیر دلخواه مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه مطلب  با یک مثال ساده یک تابع که متغیر مستقل آن زاویه حرکت و متغیر وابسته ی ان گشتاور موتور است بر روی یک مدل ساده اعمال می‏‏ شود.در صورت داشتن نمودار نیز برای تبدیل نمودار به داده جهت ایمپورت کردن آن به نرم افزار ادامز میتوانید از نرم افزاری که در پست قبل معرفی شد استفاده کنید.

در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص نرم افزار آدامز، درخواست پروژهای صنعتی و دانشگاهی میتوانید از منوی بالای سایت قسمت تماس با ما ، با ما مکاتبه کنید و یا تماس حاصل نمایید.

به علت بالا بودن حجم عکس لطفا چند لحظه صبر کنید…

IMPORT DATA ADAMSgg

 در صورت داشتن هرگونه سوال مشاوره و درخواست پروژه به قسمت     تماس با ما      مراجعه کنید.
همه با هم در بالابردن سطح علمی ایران کمک کنیم
ایرانی شایسته است بهترین باشد.
مکانیک سافت

محسن رضایی

دکتری مهندسی مکانیک گرایش دینامیک کنترل و ارتعاشات دانشگاه شیراز زمینه های تحقیقاتی: دینامیک، کنترل، ارتعاشات، دینامیک پرواز، دینامیک خودرو، آیروالاستیسته، بهینه سازی زمینه های کاری صنعتی: طراحی مکانیزم های خطوط تولید،طراحی جرثقیل ها،طراحی ماشین الات صنعتی،بررسی عیوب و بهینه سازی ماشین الات صنعتی نرم افزارهای مسلط: متلب-سیمولینک- سیم مکانیک-انسیس - انسیس ورکبنچ-آدامز-سالیدورکس-آباکوس تلفن تماس: 09369074440 ایمیل : mechanic.soft[at]yahoo.com , info[at]mechanicsoft.ir نوشته‌های تازه

6 thoughts on “آموزش نحوه ی وارد کردن Import داده ها به نرم افزار آدامز و استفاده از اسپلاین به جای تابع

  • احسان

    سلام
    میخواستم بدونم واسه وارد کردن یه تابع مختلط تو ادمز مثل(exp(i*1000))، حتمأ باید از ایمپورت کردن داده ها استفاده کنیم؟ و نمیشه از توابع خود ادمز استفاده کرد؟؟
    منظورم اینه که آیا توابع مختلط تو ادمز تعریف شده هست؟ و اگه هست، چ جوری میشه بهش دسترسی پیدا کرد؟
    ممنون

    پاسخ دادن
    • سلام نیازی نیست داده رو به صورت مختلط به ادامز وارد کرد. شما بیشتر توضیح بدین که چه نوع داده ای هست که میخواید مختلط وارد کنید. تا بررسی کنم. باید بدونید که مفهوم فیزیکی تابع مختلطتتون چی هست.

      پاسخ دادن
  • علیرضا رضاخانی

    سلام برای چرخ دنده هایی که تو سالید طراحی کردیم چطور میتونیم تو ادمز import کنیم

    پاسخ دادن
    • نحوه ی ایمپورت کردن توی ادامز که در قسمت file>import هستش، فرمت هایی که میتونید ایمپورت کنید x_t، STEP,STP,IGS هستند که ابتدا توی سالیدورکز به این فرمت ها سیو کنید و سپس توی ادامز ایمپورت کنید.

      پاسخ دادن
  • محسن

    سلام. موقع ران گرفتن آدامز كامپيوترم فقط از يه هسته ميكشه. ميشه توي نرم افزار حركتي زد كه از چهارتا هسته سي پي يو بكشه؟

    پاسخ دادن
    • سلام. این امکان فکر میکنم مقدور باشه. بررسی میکنم و یه در پست های آموزشی آتی در سایت قرار میدم. پیگیری کنید مطالب رو لطفا

      پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *