آموزش نرم افزارهای مهندسی مکانیک و کنترل

آموزش های ارائه شده توسط محسن رضایی (دکتری مکانیک، مشاورصنعتی و طراح ماشین آلات، مکانیزم ها و سازهای مکانیکی)

نرم افزارهای مهندسی مکانیک

شروع به کار سایت تخصصی مهندسی مکانیک و کنترل بر روی فضای میزبانی اختصاصی

شروع به کار سایت تخصصی مهندسی مکانیک

شروع به کار سایت تخصصی مهندسی مکانیک بدلیل عدم سرویس دهی مناسب بلاگفا و تعطیلی و خرابی سرورهای این سایت که منجر به کاهش رتبه ی سایت ما شد. برا آن شدیم تا سایت را بر روی فضای میزبانی تخصصی قرار دهیم تا از این به بعد شاهد چنین مشکلاتی نباشیم. به همین دلیل پست ها و آدرس های مهم سایت تغییر کرده است. در صورتی که به کمک موتورهای جستجو گر به سایت ما وارد شدید به دلیل شکسته شدن لینک ها ممکن است مستقیم به مطلب مورد نظر هدایت نشوید به همین دلیل خواهشمندیم با نوشتن عبارت خود در محل جستجوی سایت ما عبارت را پیدا کنید.

سایت تخصصی نرم افزارهای مهندسی مکانیک از سال 91 در قالب یک وبلاگ ساده فعالیت خود را اغاز کرد.  بسیاری از سایتهای اموزشی  توسط افراد غیر متخصص اداره می شود، و اقدام به کپی برداری از مطالب علمی می کنند. سایت مکانیک سافت یا نرم افزارهای مهندسی مکانیک و کنترل توسط خودم که هم اکنون دانشجوی دکتری مهندسی مکانیک هستم اداره می شود. با توجه به سالها سابقه در امر آموزش و کار با نرم افزارهای مهندسی مکانیک و سوابق کاری و صنعتی که داشته ام،تلاش دارم تا بتوانم با شیوه ای جدید آموخته های خود را در اختیار دوستان قرار دهم  و از دانش شما سروران و مخاطبان نیز استفاده کنم. تا کنون کلیه مطالب سایت حاصل تجربیات، شبیه سازی ها و مطالبی بوده که طی سالها تجربه در سر کلاسهای دانشگاهای معتبر ایران و اساتید بنام مهندسی مکانیک جمع آوری گردیده است. سعی بر آن است که با این تحول در سایت مطالب با کیفیت بهتر و به شیوه های آموزش محور جدید در اختیار مهندسین قرار بگیرد.

امید است که تلاش ما در این زمینه باعث برداشتن گام هایی (هر چند کوچک) برای سر فرازی کشورمان باشد.

مدیر سایت مکانیک سافت

رضایی

محسن رضایی

دکتری مهندسی مکانیک گرایش دینامیک کنترل و ارتعاشات دانشگاه شیراز زمینه های تحقیقاتی: دینامیک، کنترل، ارتعاشات، دینامیک پرواز، دینامیک خودرو، آیروالاستیسته، بهینه سازی زمینه های کاری صنعتی: طراحی مکانیزم های خطوط تولید،طراحی جرثقیل ها،طراحی ماشین الات صنعتی،بررسی عیوب و بهینه سازی ماشین الات صنعتی نرم افزارهای مسلط: متلب-سیمولینک- سیم مکانیک-انسیس - انسیس ورکبنچ-آدامز-سالیدورکس-آباکوس تلفن تماس: 09369074440 ایمیل : mechanic.soft[at]yahoo.com , info[at]mechanicsoft.ir نوشته‌های تازه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *